JanninaCarolina

I'll sail the world to find you.
God morgon!
Den är goood. no hangover, nothing.
Rätt unusual när jag vanligtvis blir dödsbakis av en öl. haha
Hade en supertrevlig kväll igår, träffade MASSA bra människor!
Samtalen igår handlade om Connor, en grabb från America som signat kontrakt med Derby County för denna säsong och han bor på hotellet jag jobbar. Bara 18 år!!! men han är såå gooo, såå gooo!
Och folk blev helt till sig när det kom fram att vi har kontakt med varandra, ville ha autografer och så haha.
Trogna Derbyfans.. ;)
Ska bli kul att säsongen drar igång nästa helg, riktigt kul!

Oj hej vilket osammanhängande inlägg. haha
jag bör sätta fart med min kalkyl, förhoppningsvis blir det Paris.. jag vill jag vill!
Och sedan London efter det.
Ja, nu ska här kalkyleras!

PUSS




bilder från igår, wooop wooop
#1 - mamma

om fröken drog in på handladet så har du råd både med paris nu o london när jag kommer ska kolla boende dod o jag ska på räkkryssning o äventyrsbadet

innan skolan,sen är det ju marknan snart 3 veckor till plugget börjar,sissi till frissan igen om två veckor,vännen vi hörs över skype istället puss