JanninaCarolina

Life is wonderful!
Ahh, stygnen är borta.
Adidasen är min.
Väskorna jag beställt har kommit.
Allt är toppen, minus att jag luktar pizza:(.
Måste duscha och sedan blir det ut och äta.
Lär bra Resturang Ming, älskar chinamat!

Och visst tusan är jag peppad inför morgondagen.
Wiiie.
Jaja, vi hörs!
Trevlig fredagkväll önskar jag er alla.


Purple greetings!
#1 - Josephine

vi ses utanför arenan så får du din biljett :)

#2 - Emilia

vilken fin bild snygging!

#3 - Emilia

och timrå kommer vinna allt :D hehehe (tur jag inte är där ändå, för då förlorar dom juuuu)

btw.. ses imorgon :D



Ska nog sova (notera klockan) .. vet inte vad jag gör uppe nu?



PUSS GUMMAN

#4 - Amir Akrouti

sv: åååh ja det gör jag :D

#5 - viktoria

hihi, Yes, nästa gång hänger jag såkalrt med på krogen =) Hoppas allt är bra med dig:)