JanninaCarolina

Update of the latest
Oj... denna känslan. Att vara tillbaka här, ångar ett år utan bloggande.. Ett gap mitt i allt.
Ska försöka hitta tillbaka nu, lite nu och då. När jag känner för det. För Christ vad det är digg att ha kvar!
 
2012 har varit ett...let me find the very right word for this one... upplevelserikt år!
Jag har jobbat, varit en nomad, rest, träffat underbara människor, festat, känt kärlek, blivit besviken, lärt mig otroligt om mig själv, sett vackra ting, healat på klippor med havet som utsikt, upplevt Barcelona - Real Madrid, dansat ihjäl mig live till Chris Brown, varit på galna hyttefester, funnits där för folk som inte förtjänat det, dekorerat min kropp med en tatuering, poured hearts out med Trey Songz, shopped til I dropped i Milano... ja listan är lång.
 
Det har varit ett speciellt år, väldigt bra på många vis. Bland mina största utmaningar på andra vis. I made it! Jag har bevisat för mig själv att jag klarar av i princip vad som helst, att man inte kan lita på någon och att dina närmaste vänner kan bli dina värsta fiender.
 
Jag har i skrivande stund lämnat Brevik och flyttat till Oslo tillsammans med en vän.
Vi har bott här i 27 dagar och jag trivs jättebra, har fått jobb på Specsavers och börjar nu ett nytt kapitel i mitt liv.
Känner att bloggen kan vara bra att ha då.
 
Välkommen tillbaka mina vänner, jag har saknat det här.
 
Xx
#1 - Anonym

Alltid bra att skriva av sig tror det är helt rätt för dig och så får jag lite avlastning heheehee....
Du har så mycket som rör sig i dina tankar och det kan lätt bli överfullt, så ta vara på tiden att kunna få utlopp för alla tankar sunt nyttigt och riktigt go for it !!! pussar mamma