JanninaCarolina

31.01.13 - you need the bottom to love the top!
Saker kan verkligen röra till det mycket i ett litet huvud.
Saker man aldrig kommer att förstå sig på,
saker som gör en arg,
saker som får en att inse,
saker som får en att hata och älska.
Saker som får en att förstå att man har total makt över sig själv.

Jag är kryptisk, av respekt.
Mitt huvud var en sås efter denna dag på jobbet, den är nu mera en gryta. En gryta jag väljer att inte laga färdigt, där isen är tunn ska man inte gå.

Men jag måste tillägga att kärlek är totalt obegränsat, tänk er för när ni säger att ni älskar någon. Dem man älskar vill man aldrig såra eller göra illa. Det tror jag glöms bort i vardagen. Dessutom behöver vi lite botten för att njuta av toppen. Det var bara det.

Spread the love and enjoy life

xx

#1 - anneli manjang

Du är så vis o klok , sund i ditt tankesätt...ibland måste man ändå släppa taget....tankar & kramar, puss !!!

Svar: Jag har fått det från dig, vi är lika sunda som osunda. Vi mot världen mamma <3
JanninaCarolina