JanninaCarolina

11.02.13
Dagarna går så fort, det sker så mycket. Jag räcker inte till!
Seminariet med jobbet var riktigt givande och trevligt, träffade massa underbara människor ifrån hela Norge och på kvällen blev det festligheter utav dess like. En minnesvärd och pampig start på min tid i Specsavers, blir nog många fler så bra som jag trivs!

Har också börjat gymma.
Jag dog, svor, dog igen, återuppstod och svor lite till min allra första gång. Så otroligt otränad, är det möjligt? 22 år med kropp som en 75 åring. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men nu hoppas jag komma igång iallafall, så det ska bli ändring. Ska dit och svära lite till imorgon.

Umgåtts med massa gamla godingar från min hemstad och andra fina vänner jag har här i Oslo. Känns som att allt börjar falla på plats nu, bit för bit, sakta men säkert.

I dag fick jag också min pre-birthday present av mamma, GOLDEN fkn CIRCLE på Beyoncé i maj. Jag dog igen...

Med tanke på hur många gånger jag dör så är det tur att jag är så "kattig" och har många liv ;)

Over and out

xx

#1 - anneli manjang

Ha ett gott liv vilket i ordningen vet jag inte....
svårt att hålla räkningen men en katta har ju ett
gäng....så ont krut förgås inte så lätt, nu är vi på G
hälsan i centrum...Go for it !!!!