JanninaCarolina

Happy New Year
Hej hej hallå!

Gott nytt år mina kära vänner,
hade en fin jul hemma i Sverige och hann med julmys, utgång och träffa goa vänner.
Nyårsafton firades här i Norge med mina jenter, det blev en kanonkväll. Hann med hela 3 fester och träffade en massa sköna människor.

Att jobba dagen därpå kändes dock inte like kanon, hehe. Men vi tog oss igenom dagen levande och med 100% ob kan man inte klaga haha.

Har ju gått några dagar inpå det nya året och så som det har börjat kan jag säga att inom personlig utveckling så blir detta mitt år.
Det kommer att bli väldigt spännande att se hur våren och sommaren kommer att bli och aldrig har jag varit så ivrig och nyfiken att se framåt.

Är ledig om 5 dagar, i hela 14 dagar.
Strax dags att bestämma sig för vilka ställen som ska besökas. But as the last minute lady I am, så väntar vi lite till hehe.

Skall hoppa i säng så jag är pigg inför kommande pubhelg, det blir slitsamt men bra cash så bara att bita ihop :)


Ha det bra mina vänner.

Puss & Kram