JanninaCarolina

I'm dealing with a heart that I didn't break
Tjohej!

För min semester blev det Oslo och England,
I Oslo fick jag träffa en massa gamla godingar och nya sköna människor, samt än en gång uppleva min kung, Kapten Röd. En otroligt bra konsert, grymt drag och fantastisk publik.

I England och Derby fick jag träffa mina saknade vänner och det var fart och fläkt hela tiden.
Hade det otroligt roligt och fick en hel del shoppat. I ♥ £! hehe

Sprang även in i människor som jag hade önskat att inte träffa, men sådant är livet.
Och i det långa hela är det nog bara bra, att få komma till insikt, vad man behöver, vad man saknar. I detta fall vad man mår bäst utan och bör hålla sig ifrån.

Kort och gott, resan var fantastisk på många vis.
Nu är det jobb och nyttigheter som gäller, hårda tag!  Lite bilder från resan: