JanninaCarolina

I'm gonna marry the night
Jag är verkligen en nattmänniska, det är något som är svårt att ta ifrån mig.
Älskar att ha nätterna för mig själv, skriva, läsa, tänka och bara mysa i min ensamhet.
Det är oftast då jag är som klokast, fattar beslut och kommer fram till vettiga ting.

Jag önskar att jag hade gåvan att skriva, att skriva vacker, okontrollerat och passionerat.
För jag älskar verkligen att göra det, alla sorters känslor och tankar.
HEY GOD, DID YOU FORGET TO GIVE ME A TALENT??

Nåväl, antar att man egentligen bara är feg. Jag ska fortsätta, för egen vinning.

Själen mår bra av det, och likaså hjärtat. Och bättre än så kan det väl egentligen inte bli.

Nu ska jag grabba tag i pennan och blocket, läsa Le Love och njuta av denna underbara natt tills jag sött somnar och drömmarna tar över.

God natt världen,

Njut av livet, passerade ögonblick går aldrig att ta igen.

Love & cuddles

#1 - N

Hej!

Jag försöker få tag i den här parfymen, vänligen se länk; http://www.queensgate-shopping.co.uk/images/815/original/lush-vanillary-fragrance.jpg

Har du den? Köper den gärna av dig i så fall. Hör av dig till min mailadress! Ha det fint! Nancy