JanninaCarolina

I'm always gonna want to blow your mind
Nu fick jag den där lite lustiga känslan och plötsliga energin att låta fingrarna smattra emot tangenterna och ge er ännu en update. Efter senaste inlägget har mycket hänt, jag blev rätt drastisk.

Jag sa upp mig på jobbet, har ca halva uppsägningstiden kvar (COUNTING THE FREAKING DAYS!!)
Genomgått en stor emotionell process, är på väg tillbaka, starkare än någonsin.
Bestämt mig för att flytta hem och ladda batterierna, ger upp England och allt det nu innebär för ett tag.
Varit i London och fixat pass, det kommer om en vecka WOHO!!

Planerar hemkomst very soon, men håller datumet tills allt är planerat och bokat.
Är mycket positiv gällande det och taggad för att jobba, umgås med vänner och familj, spara pengar och ta igen vad jag har missat under de senaste 2 åren.

Att jag lämnar pojkvännen här låter kanke konstigt men vet ni, det är inte konstigt alls.
Vi har haft våra brister och speciellt nu när tiderna har varit tuffa har man sett sprickorna i fasaden ännu tydligare. Mitt tankesätt säger What's meant to be, will be. Och därifrån agerar jag. Antingen är vi rätt eller inte. Det får tiden utvisa.

Jag har en speciell relation till Derby och England, jag älskar det här.
Jag vet att jag kommer tillbaka förr eller senare, men just nu behöver jag en break samt en mycket stor dos av nära och kära. + filmjölk, vaniljyoghurt, köttbullar, grillkorv, sourcream & bearnaisechips och mammas hemlagade mat.

Så nu ska jag forsätta lyssna på lugna favoriter, ägna en tanke åt vad som hände i Amerika för 10 år sedan och packa. Ha en fin söndag. Vi ses snart.


Arrivederci!