JanninaCarolina

Do you think about me now and then? Cuz I'm coming home again!
Sjuk känsla att jag är hemma, bor hemma, lever hemma i Sverige med vänner och familj inom en mycket snar framtid. Blandade känslor att lämna Derby och England. Ju närmare min flytt jag kommer desto mer nervös blir jag. Mycket här jag inte vill vara utan, speciellt min hubby. The thought drives me crazy.

Ligger bara hemma och myser ikväll, hade en av de bästa kvällarna ever med mitt hjärta igår,
det var längesedan jag kände mig så hel och lycklig. Det var en kväll i kärlekens tecken, redde ut allt som gått snett på senaste tiden och hade världens mysigaste natt. ♥

Var pain att kliva upp efter 2 timmars sömn men jag tog mig igenom dagen, imorgon är jag ledig och det känns så förbannat välförtjänat. Ska sova ut och inte lyfta ett finger. Börja packa och gå igenom garderoben.

Vi har så mycket att ta igen när jag kommer hem mina fina :)


xxx