JanninaCarolina

Attenzione, no capish Italiano!
Jag får en än gång be om ursäkt, är så otroligt dålig på att uppdatera.
Kan inte skylla på att ingenting händer, för det är väl det enda det gör! Life rocks.
Bjuder på lite bilder från Italia. Viva Italia!


Första kvällen, blek och gräslig. Men laddad för italiensk pizza!


Den maffigaste och vackraste kyrkan jag sett i mitt liv, finnes i Florens.


Mysig ost & korv handel


staty..

Statyn David och jag.

Läskig levande staty som gav mig en välsignelse.

En annan levande staty, rolig en!

Mer statyer...

Jag & Ella

ITALIENSK GLASS.... rimmar NÄSTAN på orgasm...

Vi igen!

Italianos vi träffade.

Jag tog mig en massage på stranden!

Samt försökte sola topless, men alla försäljare gjorde det svårt.


Var så faschinerad av palmerna.

Och andra träd.. tror scouten inom mig vaknade till liv.


And the brownie turned into a blackie.. with a white ass.

jag & ella glada efter Carbonara!

I Pisa.

Cooling som hänger på lutande tornet!



Taggade för ännu en Carbonara!

Köpte underbara vindruvor och myste lite med försäljaren, billigt är bra ;)

Myste lite till med en gubbe som ville lura mig på 20 Euro för ett paraply..
NO DEAL!


Och förmodligen den härligaste och sötaste försäljaren vi träffade,
ifrån Senegal var han. Vi FICK varsitt armband, jag med afrikanska färgerna. Så söt!

Underbar resa. Längtar tills nästa!

xxx

#1 - Elin

<3