JanninaCarolina

Slowly but surely, I'm getting there. I think.
Har varit lite dåligt med skrivandet de senaste dagarna.
Har jobbat, varit utpumpad, funderat, jobbat lite till och sist men inte minst varit i Birmingham.

Birmingham rockade. Så otroligt kul att träffa grabbarna och partyt var riktigt mayhem.
En hejdå-fest utav dess like. Men den gav oss alla ett leende på läpparna. Träffade massa härliga människor också. Behövde det, verkligen.

En annan välbehövlig sak var att jag idag har catchat up med min broders daddy, som jag själv ser som min daddy. Mycker mer daddy än vad en annan gubbe är... (don't get me started).
Vi skrattade, pratade, skrattade ytterligare njöt av det vackra vårvädret och åt EFTERLÄNGTAD afrikansk mat.

Dagar som dessa leker livet. Då känns allt så rätt och bra.
Memorera dem, stoppa dem i mitt hjärtas ask och ta fram dem när det är hard times.

Just nu freakar jag lite för att BB vägrar ladda upp, jag har insett att jag är BBeronde. Nytt ord, ny skit.
Bra skit, bästa skiten. Kärlek på något vis. Jag kan skratta högt och ifrån hjärtat helt i min ensamhet åt deras galenskaper. Tack för det, tack för playtjänsten.

Vi hörs på, en bra vecka framför mig.. I'm gonna make it good!

xx