JanninaCarolina

What about Norway?
Fredagkväll, god mat, trevliga samtal och nu sitter jag inlåst på rummet och avnjuter en kall öl.
Hon hade köpt några åt mig haha. hur visste hon att jag gillade det? Står det i min panna?
Men det blir bara denna sen hopp i säng. Uppstigning 06.00 tomorrow..
Funderar dessutom på att flytta till Norge, Sabina säger att varje dag är som julafton där (den pirriga känslan och att man vill öppna de fina paketen), men att hon just nu genomlider mellandagsrean då man är fattig och bara får titta. HAHAHA. Tur att man har sina fina som får en att skratta.

Tänkte visa lite bilder på baby Rus från idag blev tyvärr ingen picnic pga vädret men vi kom iaf ut en sväng.
Sen att jag också fastnade på bild är en annan femma... skyller på att det är mina blogg.
(NEJ, JAG HAR INTE ALLS LYSSNAT FÖR MYCKET PÅ BEYONCÉS "EGO").

Little Rus in the bath.
och vissa av mina vänner, jag vet vad ni tänker. (SKÄMS OCH HÅRT SLAG PÅ FINGRARNA!)


We played with his Spongebob#-ball, but it was kind of windy so the wind took it more than himself.


The supernanny..... hehe (helt sinnes men Rus knäppte denna)

I love this one! Follow Rus if you wanna live!

You already knows who we are, so I won't say it again.



Gotta sleep.
Love, peace & understanding.
#1 - matilda

kolla gärna in min blogg ;)