JanninaCarolina

Sometimes I wonder why I ever lowered my own standards just to meet someone else's.
Hallo!

Jag överlevde helgen, var hetsigt och roligt. Lärde mig verkligen det mesta gällande jobbet när jag kastades in i det sådär.
Igår blev det några timmar på puben, träffade några trevliga typer men hur den sociala biten gick kan man ju fråga sig. Jag längtar tills jag lär mig norska!! Kan inte kommunicera fritt för tillfället och jag känner mig sjukt bunden.

Imorgon ska jag fixa skattekort och D-nummer, vi ska till Skien, ska bli kul att se något större än Brevik hehe.  Gulliga Felicia kör mig :)

Avslutade ett kapitel i mitt liv igår, vemodigt och känsligt som bara den samtidigt som det var så otroligt efterlängtat och på tiden att jag fick det gjort. Nu har jag allt jag behöver för att glömma och gå vidare.
Vi var ingen perfect match, not even a good match! Hur mycket jag än lyckades kära ner mig så har jag insett att det aldrig är värt att gå emot sin inre röst. Ge aldrig en människa en chans om något inom dig säger att du ska hålla dig ifrån det. Det är att helhjärtat såra sig själv. Vi kan bättre.


Ska sova nu så jag orkar upp imorgon, tidig morgon för oss.


Ciao!