JanninaCarolina

Choosing the healtier way
God morgon!

Har den senaste veckan lidit av sömnbrist samt rubbningar av sömnen. Inte somnat innan 05.30 en endaste gång, sovit oroligt och ständig trötthet. Fick nog och har sedan 3 dagar tillbaka slutat med socker samt nikotin. Kan säga att det är tuffa tider. Har verkligen mått piss men förhoppningsvis är det bara den här första veckan.

En gång för alla ska jag nu leva en sundare livsstil, för min kropps skull.
Samt humöret, sömnrutinerna och så vidare. Så igår lyckades jag somna 00.00, stort framsteg, tro på fasen att jag då vaknade 04.30. Kan inte somna om, vad menas med det? Är det då all sömn jag behöver? Eller kommer jag stupa framåt förmiddagen av trötthet? Ska man powernapa? Hur fungerar det här? Google have to tell me!

Fick även den goda nyheten att jag är ledig några dagar över jul, så jag tänker ta tillfället i akt och fira jul med min käre familj. Ska bli mysigt :)
Så skönt att man inte alls är lika långt ifrån nu.

Tänkte vänta tills det ljusnat lite ute och ta en morgonprommis innan jag gör mig redo för Porsgrunn och jul med med tjejerna. Det här blir en bra dag.

Carpe Diem!