JanninaCarolina

4 girls, 2 cups
Hejsan!

Inte igår, har varit många bollar i luften.
Varit ledig idag och det gäller även imorgon imorgon, underbart.
Spenderat de senaste dagarna med mina favoritbruttor, haft så himla kul och skrattat otroligt mycket.

Imorgon ska jag vända upp och ner på detta hushåll, måste storstädas. It's disgusting!
Tråkigt men måste göras.. Hoppas jag har energin!

Blev ju lite ändringar gällande Italien, Elin följer med mig.
Kändes så ödet. Otroligt vad underbart det ska bli att träffa hjärtat mitt.

Nu den hederliga bb-kvalitetsstunden och skönhetssömn.

Mitt söta mumintroll Riikka och jag.


Min fina vän Elin, längtar ihjäl mig tills vi ses och galet vad vi ska sola, bada samt äta pasta, pesto och pizza. Våra numera 3 P:n!


xxx
#1 - Elin

Det ska bli såååå kul :D Längtar ihjäl mig <3 Haha vilken jävla bild :P