JanninaCarolina

WHO DID I TRIED TO FOOL?!
Nattstad kan slänga sig i väggen, det är ju här jag hör hemma.
Allting som finns lagrat här, ifrån deppet och gnället till flummet och skrattet så är det jag.
Det är mina tankar, mina känslor, även om det bara var för den millisekund jag skrev det som jag kände det så är det jag. Och det vill jag bevara. Sen att se mig själv vid massa bimbosar och upptryckta tuttar är inte min grej.
Jag är lite mer down to earth än så! Utan att vara dömande. Just not me.

Älsklingar, jag är tillbaka. kärleken, passionen och brunheten, för er i all ära.
This is a part of me :)

Vi hörs senare har massor att gnälla och berätta, Kat kommer nu.


jag i mitt esse, medans somliga är players är jag en smiler.
#1 - mamsen

äntligen..... du har tagit ditt förnuft tillfånga babe det är verkligen här du hör hemma,nattstad var inte riktigt ditt forum vännen. hoppas allt gick bra kände mig inte vidare peppande idag men du min tjej du klarade dig nog galant ändå puss puss

#2 - mamsen

äntligen.............du tog ditt förstånd till fånga.Nattstad var inte riktigt ditt forum raring...... Var inte riktigt peppad i dag för att peppa dig men du klarade säkert mötet galant vännen.Vi hörs i morgon kramisar till dig,puss puss

#3 - mamma

Lider tydligen av alsheimers men den lighta versionen. gud vad skönta att man kan skriva och ha pejling på dig min sköna