JanninaCarolina

An apologise
Ja, verkligen FÖRLÅT för att jag suger så otroligt på att hålla er uppdaterade.
Men jag har så mycket för mig och är nästintill aldrig här hemma numera. Och när jag väl är det är jag på tok för seg för att blogga. Puh!
Är hemma och vänder nu också, tror jag. Är så trött i kroppen att jag vill gräva ner mig. Men bara imorgon kvar sen en dags välförtjänt ledighet. Can't wait!
Dagarna som varit.. ja, dom var kanon. Finväder, vänner, shopping och var även och gjorde mina naglar.
Dock har en redan gått av, arg är jag.
Och pga Bank Holiday imorgon får jag gå runt med 9 hela och 1 bruten, love life huh.

Det kryper inpå hela tiden, hemresan. Två underbara veckor i mitt älskade fosterland när det är som bäst, sommartid, med min underbara familj, mina fina vänner och min vovvsing... ohh underbart. *Och P&L... no words for that. It's gonna rock.

Nej, nu ska jag fixa och dona lite och sedan ner till en vän på sen middag och film.
Vi hörs :)

Xx