JanninaCarolina

My words are cold and flat, you deserve more than that!
Hej mina darlingar!
Att logga in såhär på söndagkvällen och ha massa roliga och fina kommentarer riktigt värmer i hjärtat.
Har bara varit lugnt idag, har ätit hela dagen. Blir alltid sjukligt hungrig när jag är bakis & mysig..
Har även tagit tag i alla grejer som jag släpade upp till mamma efter flytten igår, hon var inte alltför pigg på mig när vi slängde in allt och sedan rymde jag för utgång. Men som sagt fixade jag det idag så jag slipper ha ångest för det.

Blir bara lugnt ikväll har lite ting att fixa i morgon, skomakaren, framkalla bilder, lämna in klockan m.m.
Och vill kliva upp i tid! Måste lära mig det nu innan jag åker.
Tror dessutom att jag hittat en familj nu! Och blir det denna så börjar jag den 20:e februari.
Två dagar innan min 20-årsdag, men jag ska nog hitta en pub att fira den på. hehe.

Det var nog allt för denna söndag, och bilderna jag lovat kommer att komma!
Ska fotografera allt ikväll så kommer förhoppningsvis upp under morgondagen.

PUSS