JanninaCarolina

Everybody needs it, we can't live without it.
Hej där!
Gårkvällen spenderades med mina nigga's
vi var hos Hellen och firade att hon fyllt 18, ut på maln en sväng
och jag körde bil med Haimis.
Fett grym var jag också, hihi.
Sen kikade vi på stan och jag träffade mina gograbbar från förra klassen.
Alla var dom goa & glada, det gillar vi.
Dock var inte Simpan med, men vi ses väl den 12:e (peppppppppad jag är)
Dom drar till Cypern idag han 6 Mackan, hoppas ni får det bra grabbs.
Parta åt mig med!

Idag lär det ska vara värmerekord, puh
men jag ska inte klaga, skönt med lite stek.
Har jobbat idag, morgonpass på Café Skutan.
Det gick super, riktigt roligt där.
Påvägen hem plockade jag en bukett syrener till min kära mor
nu på morsdag och allt!
Ni har väl inte glömt bort det?
Och åhh, så glad hon blev dock var det inget jag fick njuta av längre.
Nu är hon butter och stram, sitter framför elitloppet som en.. ja?

Själv har man stekt på balkongen ett bra tag.
Fick massa färg. Inte för att det behövs, men det är ju såå skönt.
Nu tänkte jag vila ett tag och sedan ska vi storstäda.
Förhoppningsvis orkar jag med en jogging ikväll också.
Så ja, det var min söndag det.
Musik & sängen

ciao!