JanninaCarolina

CURRICULUM VITAE

Fyfan
finns inga ord för hur mycket vi har skrattat
att hjälpa dessi med CV var ju inte det enklaste
"jag gillar friluftsliv, att utforska skogar och andas in den friska luften"  jag kan knappt andas.
jäkla mytoman. så är hon typ rädd för en myra.
och meriter "jag är jäkligt snabb på att dricka bira" my god..

Ja, den människan..
hon får mig att skratta tills tårarna sprutar.
det är sinnes.

nu ska vi krypa ner så att vi kommer upp imorgon.
God natt readers! Puss


you're not worthless, you're workless.

#1 - Gina

kolla in mina video bloggar där jag talar om kända bloggare,invandrarmorsor,"blattar" och min vardag i allmänhet. Kända bloggare som gaybloggen.com och stefanie har hyllat den btw:d www.anagina.blogg.se

#2 - Anonym

"you're not worthless, you're workless" så sant ;P