JanninaCarolina

Oh, the way you make me feel.
God morgon!
Vaknade runt elva av att mammsen tvingade upp mig med ett 
"du kan inte sova bort hela dagen Jannina, är det så här du gör när du är hemma i Sundsvall".
Gick upp och åt frukost, sen har vi småpulat lite och hunnit med en del skitsnack i solen på balkongen.

Nu har jag en liten paus.
Foten bara dunkar. Jag vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta. Känner mig så sjukt patetisk.
Men det går väl över, tills dess kommer kryckan att vara min allra bästa vän.

Mina glasögon har kommit idag, jag lär hämta ut som. Även om jag inte alls är redo för att visa världen mitt nya "teacherface". Men ja, det är väl bara att samla mig och hänga ut mig själv som glasögonorm, då kan det väl ändå inte gå fel?

Nej, nu ska jag städa lite med mamma. Eller så gott jag kan iaf. haha
Vi hörs senare. Puss & Kram

Come on home sugar, it's booring without you♥