JanninaCarolina

The emerald isle - what a place.
Halla!
Jag ar kar, jag ar sald. Ah, vilken stad.
Utelivet, Shoppingen, jaa ALLT.
Och da har jag bara varit har i ett dygn.

Vi kom fram igar 19.50 (lokal tid)
Blev direkt till Jacob's inn, vandrarhemmet vi bor pa for att packa upp och gora sig hemmastadd.
Vi gick ut och at, pa ett skitstalle dock. Fraschade till oss och drog ut, vilket roj det var.
Alla mojliga nationaliteter bla: spanjorer, italienare, fransman, och greker. What a place.

Vi kom hem runt halv fem, och var tvunga att kliva upp klockan 07.00 vilket kandes ratt tart.
Men det var for att vi skulle pa en utflykt i sydostra delarna av Irland, minns inte vad platsen hette men det var sjukt vackert.
Bilder kommer sedan.
Vi var ute pa den sightseeingen fran 9-17, tung dag. Men det var trevligt. Och puss pa varldens basta guide!!

Har varit och shoppat med Rebecca nu pa kvallskvisten, Penney's - jag dog!
Sa sjukt billigt, och sa sjukt mkt grejer. Jag kommer nog att kasta allt jag har med mig och kopa nytt.
Har precis varit och handlar nudlar, ska hem och kaka. Sen far vi se om det blir en svangom ikvall igen.
Men ivf blir det lungt, borjar praktiken i morgon. Ska bli roligt.

Ja, jag aterkommer ngt. Vi hores.
Ha det sa bra dar hemma.
PUSS

ps. FLYGA AR FAN DET COOLASTE JAG GJORT (tror jag?)
Och Simon, jag ar inte flygradd:D:D ds.
#1 - Anonym

haha, förstod att du inte var de ju ? ;)

hähä!:)



hoppas du får det kul nere där då! skaffa å ä ö till nästa inlägg! :D

#2 - xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna via bloggkoll.se :)

#3 - leyla

låter som ni har det as bra ju :D hälsa beccis! pusss